etthundratio

Gles uppdatering här.

I Lördags åkte jag och mamma ner till Uppsala för att gå på Frida och Teos bröllop! Var så otroligt vackert! Emilia sjöng två sånger, den ena tillsammans med en annan tjej och en själv. Så fint, man blir så stolt, ha ha! Sov över där till Söndagen sen bar det av hemåt igen. Dum som jag är så lämnade jag mitt busskort och mina nycklar till lägenheten hemma i Edsbyn så istället för att åka från Uppsala direkt till Gävle så fick jag ta en onödig tripp till Edsbyn för att sen åka tillbaka till Gävle. Liiiiite irriterande, om man ändå kunde tänka lite längre..

Måndagen bestod av skola och plugg. Jag och Henrik var ute och gick i en och en halv timma med. Gick runt och tittade på hus, var riktigt roande faktiskt!

Tisdagen åkte jag, Christer, Bella, Matte och Henke ner mot huvudstaden för att titta på uf-mässan. Christer gjorde det riktigt bra när han körde i storstan måste jag säga. Var en trevlig liten tripp!

Idag följer Henrik med mig till Edsbyn efter skolan, kuuul!



BYE!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Det var härliga program du tog upp där! :)





Puss!

2009-05-22 @ 17:49:34
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0