etthundratjugo

Idag är jag ledig, hur skönt som helst! MEN HÖR OCH HÄPNA: Jag tänker åka till skolan för att gå på matteresurs! Vad har hänt med mig? Brukar jag vilja åka till skolan och plugga matte när jag är ledig? Nej det brukar jag inte men jag gör det ändå, känner mig verkligen som en plugghäst nu.

Har hunnit gjort lite på min halvt lediga dag i alla fall. Jag har tittat på VMA, storstädat lägenheten, spelat blockflöjt, tagit en lååååång dusch och ja.. Var det allt?.. Tiden går så fort.

Dagens Tomas Di Leva-citat:
"Varje människas liv är som en saga som skrivs medans man lever."



Kommentarer
Postat av: Johanna

När ska vi få höra dig spela blockflöjt då!? ;D

2009-09-17 @ 19:20:24
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag gillar dina Tomas Di leva citat!

2009-09-17 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0